Duminică, 3 februarie, Kanal D a fost lider detașat de audiență cu emisiunea „Asta-i România!”, poziționându-se pe primul loc în topul audiențelor din România, atât la nivelul întregii țări, cât și la nivelul populației de la orașe. Emisiunea prezentată de Mihai Ghita a fost urmărită, în medie, în fiecare minut, pe întreaga durată de difuzare, de peste un milion (1.012.000) de telespectatori din intreaga tara.
Subiectele ediției de ieri prezentate în „Asta-i România!”, despre situația actuală a Căilor Ferate Române, dar și interviul în exclusivitate cu italianul care acuză că a fost înșelat de o româncă cu o suma de bani colosală au clasat Kanal D pe primul loc.
Astfel, în intervalul orar 17:30 – 19:00, stația TV a înregistrat 5,7% rating și 13,3% cotă de piață, pe targetul Național, și 4,4% rating și 11,1% cota de piață, pe targetul All Urban. Și pe targetul Comercial, în intervalul menționat mai sus, Kanal D a înregistrat 3,0% rating și 10,5% cotă de piață, postul TV situându-se pe locul doi în topul televiziunilor.
În minutul de maximă audiență, atins la 18:35, peste 1.8 milioane de români urmăreau materialul în exclusivitate de la Milano, cu mărturiile italianului despre presupusa relație cu românca care i-ar fi sustras întreaga avere.