Kanald D a spulberat audiența! Antena 1 și Pro TV, îngenuncheate! Serialul care i-a cucerit pe români

Joi, 13 ianuarie, Kanal D a fost lider de piață, în Prime Time, cu serialul fenomen “Fiica ambasadorului”, atât în rândul publicului din întreaga țară, cât și în ceea ce privește populația de la orașe. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a înregistrat o cotă de piață de peste 20% pe targetul Național, și peste 17% cota de piață, pe targetul All Urban, surclasând astfel celelalte stații concurente, în intervalul de difuzare a serialului “Fiica Ambasadorului”.

Joi, în intervalul 20:00 – 23:20, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 9,1 puncte de rating și 20,3% cotă de piață, pe targetul Național, și 7,5 puncte de rating și 17,3% cotă de piață, pe targetul All Urban. Episodul  difuzat aseara a fost urmărit de o medie de peste un milion și jumătate (1.598.000) de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării.

Minutul de maximă audiență, atins la 21:27, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, aproape 2 milioane (1.930.000) de fani ai serialului.

Serialul “Fiica ambasadorului”  este difuzat cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

Pe ce locuri s-au situat Pro TV și Antena 1

Potrivit datelor oferite de Kantar Media România, în timp ce Kanal D se afla la nivel național pe primul loc cu un rating de 9.1%, Pro TV se situa pe locul doi cu un rating de 6.3%.

Antena 1 s-a clasat, la nivel național, pe locul trei cu un rating mai mic cu 0.3 puncte procentuale față de Pro TV. Concret, a avut un rating de 6.0 puncte procentuale.

În ceea ce privește zonele urbane, în timp ce Kanal D era pe primul loc cu un rating de 7.5 puncte procentuale, televiziunea din Pache Protopopescu se afla pe locul doi cu un rating de 5.8%

Antena 1 s-a clasat pe locul trei în zonele urbane cu un scor de 5.7 puncte procentuale.