Lansat in primavara lui 2007, Kanal D intra pe piata romaneasca cu un suflu proaspat, vedete noi, emisiuni de succes, seriale cu priza la public si filme de gala, rasturnand in scurt timp topul televiziunilor din Romania.Kanal D, postul de televiziune cu cea mai dinamica crestere in 2008, conform statisticilor, a ajuns la sfarsitul celor doi ani de existenta pe locul patru in preferintelor telespectatorilor, si a debutat in anul 2009 pe pozitia a 3-a in top. (conform datelor GFK).“De 1 mar
Lansat in primavara lui 2007, Kanal D intra pe piata romaneasca cu un suflu proaspat, vedete noi, emisiuni de succes, seriale cu priza la public si filme de gala, rasturnand in scurt timp topul televiziunilor din Romania.
Kanal D, postul de televiziune cu cea mai dinamica crestere in 2008, conform statisticilor, a ajuns la sfarsitul celor doi ani de existenta pe locul patru in preferintelor telespectatorilor, si a debutat in anul 2009 pe pozitia a 3-a in top. (conform datelor GFK).
“De 1 martie la Kanal D nu sarbatorim doar Martisorul si inceputul primaverii ci si doi ani de Kanal D pentru publicul din Romania. Este pentru noi o zi de bilant si de promisiuni, un nou inceput la fel de dinamic si de proaspat ca in prima zi de emisie. Cu o crestere de +108% in anul 2008, Kanal D a urcat in top 5 fiind statia cu cea mai mare crestere pe piata de televiziune. Dar nu ne vom opri aici, caci suntem de neoprit” ne declara Pavel Stachev, CEO Kanal D.
Pentru ca aceste rezultate trebuie sarbatorite asa cum se cuvine, Kanal D dedica zilei de 1 martie un program special, cu emisiuni retrospective si aniversare, cu invitati si vedete care au facut istorie dar si cu numeroase surprize.
Citeste si Kanal D vede în 2009 primele profituri după doi ani de la lansare