Luni, 27 iulie, debutul celui de-al treilea sezon al emisiunii “Puterea Dragostei”, prezentata de Cristina Mihaela Dorobantu a plasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate categoriile de public monitorizate.
Premiera reality show-ului matrimonial, in care telespectatorii i-au putut cunoaste pe concurentii celui de-al treilea sezon, sapte fete si sapte baieti, a fost urmarita, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste o jumatate de million de romani din intreaga tara. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider absolut de audienta cu prima parte a reality show-ului “Puterea Dragostei”, difuzata in intervalul orar 11:00 – 12:00.
Luni, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a fost lider de piata, cu 3,0% rating si 19,5% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 19,5% cota de piata, pe targetul Comercial, si 2,1% rating si 14,7% cota de piata, pe targetul All Urban.
Minutul de maxima audienta, atins la 11:56, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 715.000 de fani ai emisiunii “Puterea Dragostei”.
Toate detaliile despre concurentii celui de-al treilea sezon “Puterea Dragostei”, sapte fete si sapte baieti, are au raspuns afirmativ provocarii de a-si gasi sufletul pereche, in Casa Puterea Dragostei le puteti afla accesand linkul aici.