Kanal D a fost lider de piață, la nivel All Urban, cu ediția de sâmbătă seară a show-ului “Bravo, ai stil! Celebrities”. Aproape un milion (934.000) de telespectatori din întreagă țară au urmărit bătălia stilistică între aspirantele la titlul de Cea mai stilată celebritate din România.
Kanal D, în top şi pe targetul Național și Comercial
Reality-ul “Bravo, ai stil! Celebrities” a plasat Kanal D pe podiumul audiențelor și în ceea ce privește monitorizarea pe targetul Național și Comercial. Postul TV s-a plasat pe locul doi, în clasamentul televiziunilor din România, cu o medie de aproape jumătate de milion (496.000) de telespectatori în față micilor ecrane, în fiecare minut al difuzării.
Sâmbătă, 22 februarie, în intervalul 23:00 – 1:30, Kanal D a înregistrat 3,1% rating și 14,2% cota de piață, pe targetul All Urban, 3,2% rating și 17,2% cota de piață, pe targetul Comercial, și 2,8% rating și 13,5% cota de piață, pe targetul Național.
Show-ul “Bravo, ai stil! Celebrities”, prezentat de Ilinca Vandici este difuzat la Kanal D, de miercuri până vineri, de la ora 22:00, și în fiecare sâmbătă, de la ora 23:00.