Kanal D și-a zdrobit concurența! Lider absolut de audiență. Cum a ajuns pe primul loc

Kanal D a reușit, din nou, să îngenuncheze greii televiziunii din România, plasându-se iar pe primul loc în preferințele românilor. Emisiunea care a adus la această victorie este urmărită de sute de mii de români la fiecare difuzare.

„Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

Kanal D, lider de audiență și în weekend

Emisiunea de reportaje de calatorie “ROventura” a pozitionat sambata Kanal D pe primul loc in preferintele telespectatorilor, pe targetul Comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

George Mihai si Andreea Stravoiu, prezentatorii emisiunii “ROventura”, i-au purtat pe telespectatori, sambata trecuta, intr-o impresionanta calatorie, plina de aventuri unice, in Sulina.

In ceea ce priveste targetul National si All Urban, editia de sambata a emisiunii “ROventura” a clasat Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania.

Sambata, 20 iunie, inintervalul 15:00 – 16:00, Kanal D a inregistrat 1,5% rating si 10,9% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,3%rating si 11,4% cota de piata, pe targetul National, si 1,7% rating si 8,1% cota de piata, pe targetul All Urban.

Editia de sambata “ROventura” a fost urmarita, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de 408.000 de romani din intreaga tara. Minutul de maxima audienta, atins la 15:06, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de milion (509.000) de telespectatori din Romania.