KanalD a fost lider de audiență în ziua de luni, 15 iunie, în timpul grupajului informativ prezentat de Ilinca Obădescu, reușind să depășească concurența de la Pro TV și România TV, următoarele clasate. Peste 500.000 de români s-au uitat în medie la știrile Kanal D de la prânz.
Ieri, 15 iunie, Kanal D a fost lider incontestabil de piata cu Stirile de la ora 12:00, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.
Pe durata difuzarii buletinului informativ, Kanal D a atins 2,9% puncte de rating si 15,9% cota de piata, la nivelul intregii tari (target National), 2,1% rating cu 12,8% cota de piata, in randul publicului de la orase, si 1,4% puncte de rating si 16,3% cota de piata, pe targetul Comercial.
O medie de 515.000 telespectatori romani au urmarit ieri Kanal D, pe toata durata difuzarii Stirilor Kanal D de pranz, minutul de maxima audienta fiind inregistrat la 12:58, cand in fata micilor ecrane s-au aflat 647.000 de privitori.