Kandia- Excelent întinereşte prăjitura Măgura

Kandia- Excelent a schimbat întregul proces de marketing al prăjiturii Măgura, în paralel cu creşterea capacităţii de producţie. În contextul intensificării competiţiei pe segmentul mini-prăjituri, dar şi al lansării unei noi linii tehnologice menite să crească capacitatea de producţie a prăjiturii Măgura, Kandia-Excelent a decis să repoziţioneze produsul prin intermediul agenţiei BrandTailors. După mai multe cercetări calitative şi cantitative, BrandTailors a cre

Kandia- Excelent a schimbat întregul proces de marketing al prăjiturii Măgura, în paralel cu creşterea capacităţii de producţie.

În contextul intensificării competiţiei pe segmentul mini-prăjituri, dar şi al lansării unei noi linii tehnologice menite să crească capacitatea de producţie a prăjiturii Măgura, Kandia-Excelent a decis să repoziţioneze produsul prin intermediul agenţiei BrandTailors. După mai multe cercetări calitative şi cantitative, BrandTailors a creat o nouă platformă de marcă pentru Măgura, repoziţionată acum ca un brand optimist, ludic şi energizant. În aceeaşi linie a fost redesenată şi identitatea vizuală, reprezentată de un fluture, ca simbol al bucuriei de viaţă. Ambalajul a fost şi el modificat în acelaşi spirit. In acelaşi timp, Kandia-Excelent a dezvoltat o nouă reţetă de produs, schimbând atât consistenţa blatului, în care a fost adaugată şi crema de iaurt, cât şi compoziţia cremelor.

Întinerirea brandului este susţinută şi printr-o campanie media realizată de agenţia McCann Erikson. Campania se adresează femeilor din mediul urban, cu vârstă între 16 şi 35 de ani, cu venituri mici şi medii.

Data: 11 Decembrie 2007