Kapsch România devine partener Apple

Kapsch România a devenit reseller autorizat Apple, după ce a încheiat un parteneriat cu Apcom, unic distribuitor al americanilor în ţara noastră, şi va oferi soluţii profesionale de integrare a dispozitivelor iOS în infrastructura IT a clienţilor.

Kapsch România este cea de-a doua subisdiară din cadrul grupului austriac care obţine statutul de partener Apple. “Din discuţiile purtate cu clienţii noştri, am constatat preocuparea acestora pentru integrarea produselor Apple în mediul lor IT. Suntem gata să le oferim întregul nostru suport, consultanţa necesară, precum şi un set extins de servicii profesionale, declară Dan Roman, director general Kapsch România.

Clienţii Kapsch pot beneficia acum de suportul specialiştilor companiei în efortul depus de a îngloba în infrastructura IT echipamentele mobile utilizate ocazional sau de a adopta o politică coerentă în privinţa utilizării dispozitivelor mobile în cadrul organizaţiei.

Pentru 2013, IDC apreciază ca piaţa dispozitivelor mobile inteligente va creşte cu 20% faţă de anul acesta, reprezentând aproximativ 57% din creşterea marcată de întreaga piaţa globală de IT. Creşterea previzionată a acesteia este de 5,7% până la 2.100 miliarde de dolari, iar fără contribuţia dispozitivelor mobile inteligente creşterea ar fi de numai 2,9%. Pentru România, estimările de piaţă indică o posibilă triplare a numărului de telefoane inteligente, de la 2,5 milioane în 2011 la 7,5 milioane în 2015.

Kapsch este o companie austrică înfiinţată în anul 1982. La începuturile ei a produs aparate de telegrafiat, aparate radio, iar în prezent este împărţită în trei divizii: cea de soluţii integrate IT&C (BusinessCom), cea care oferă echipamente şi soluţii pentru operatorii telecom şi soluţii de comunicaţii pentru căile ferate (CarrierCom) şi o alta care oferă soluţii, echipamente şi servicii de colectare a taxelor pentru autostrăzi (TrafficCom).

Grupul austriac  are aproape 5.000 de angajaţi în întreaga lume. În România sunt 40 de angajaţi, iar în următorii trei ani grupul  va investi între 7 şi 10 milioane de euro în dezvoltarea filialei, potrivit lui Dan Roman.