Kaspersky Lab România, filiala producătorului rus de soluţii de securitate pentru calculatoare, a înregistrat, anul acesta, o creştere de 55% pe segmentul de business, ţinta stabilită la începutul anului fiind de 60%.
„Kaspersky nu a mizat pe sectorul public anul acesta şi am avut parteneri care au crescut cu 107% în ceea ce priveşte vânzările de soluţii de securitate pe segmentul de business”, potrivit lui Teodor Cimpoeşu, Managing Director Kaspersky Lab Romania şi Bulgaria.
Kaspersky a înregistrat o creştere de 55% pe segmentul de business şi o creştere de 48% a numărului tranzacţiilor.
„Credem ca avem sanse ca în a doua jumătate a anului să ne atingem ţinta de 60% pe segmentul de business mai ales că ne favorizează contextul, multe dintre companiile de pe piaţă high-end orientându-se către soluţii mai ieftine”, declara Cimpoeşu, în luna august.
Kaspersky a lansat, marţi, Kaspersky Open Space Security Release 2, suita de securitate business actualizată. Kaspersky Open Space Security este o suită de produse care garantează securitatea tututor tipurilor de noduri din reţea, de la dispozitive mobile până la servere.
„Siguranţa reţelei unei companii depinde foarte mult de performanţele şi capacitatea suitei de securitate de a proteja fiecare nod al reţelei, inclusiv serverele şi smartphone-urile, dar şi de a oferi componente de administrare centralizată. Kaspersky Open Space Security Release 2 asigură protecţia necesară mediului business”, potrivit lui Cimpoeşu.
Kaspersky Open Space Security are un cost de 22,5 dolari, fără TVA, pentru 20 de staţii de lucru şi poate ajunge la 12 dolari, fără TVA, pentru 500 de staţii de lucru.