Kaufland ajunge cea de-a treia cea mai puternică companie din economia României, cu o cifră de afaceri de 10,09 miliarde de lei, în creștere constantă de la an la an, și rămâne liderul pieței de retail din România.
De asemenea, și în 2017, compania s-a numărat printre cei mai importanți contribuabili la bugetul de stat al României, direcționând o sumă de peste 680 milioane lei. .
În cursul anului trecut, Kaufland România a investit peste 700 milioane lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine, din dorința de a fi mai aproape de clienți, cu o experiență de cumpărături actuală, plăcută, simplificată și mai bine organizată. În prezent, are o rețea de 119 hipermarketuri și a încheiat anul 2017 cu un număr de 117 magazine.
Pe parcursul anului, compania a sprijinit comunitatea locală cu peste 26 de milioane lei. Investiția a însemnat proiecte de reponsabilitate socială ce au venit în beneficiul a circa 600.000 de români – copii, adulți sau vârstnici – din domenii esențiale pentru dezvoltarea comunității, precum: cauze sociale, sănătate, educație, sport, protecția mediului și de facilitare a accesului la cultură.
De asemenea, anul trecut, compania a anunțat creșterea salariului minim al lucrătorilor comerciali la suma de 2.800 lei brut cu tichete de masă – ceea ce reprezintă cu peste 60% mai mult decât salariul minim în România – acordând beneficii precum asigurare de sănătate și zile de concediu de odihnă în plus.
Pentru anul 2018, Kaufland a dublat bugetul de investiții în expansiune și modernizare, la peste 200 de milioane de euro și pregătește deschiderea a 10 noi magazine, inclusiv în orașe de dimensiuni mici. Compania va continua să sprijine comunitatea și să crească parteneriatele cu producătorii locali. În prezent, peste 70% din furnizorii Kaufland România sunt români.