Odată cu deschiderea, compania continuă să contribuie și la dezvoltarea economică a comunității locale, esențială în această perioadă, prin crearea a 130 de locuri de muncă noi pentru bucureșteni și nu numai.
Noul magazin ce va fi pus la dispoziția clienților începând cu 1 iunie este situat pe Bulevardul Theodor Pallady, Nr. 51, sector 3 și are o suprafață de vânzare de peste 3.700 metri pătrați, care se înscrie într-una totală de mai bine de 6.100 metri pătrați. Acesta dispune și de o parcare extinsă de 293 de locuri (din care 11 pentru persoane cu dizabilități și 8 pentru părinți), dotată și cu 12 rastele pentru biciclete, pentru cei care preferă mișcarea și deplasările rapide.
Cu un sortiment variat de produse alimentare și non-alimentare, la prețuri avantajoase, expuse la raioanele de legume-fructe, vitrină cu servire asistată, brutărie, alimente de bază, raion special de pește proaspăt, brutărie, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie, magazinul nou deschis va avea amplasate 12 case de marcat standard și alte 6 express tip self-service, pentru clienții care își doresc să eficientizeze timpul petrecut pentru achitarea cumpărăturilor.
Care este programul de funcționare
Pentru a se plia pe nevoile tuturor tipurilor de clienți, programul de funcționare al magazinului este de luni până sâmbătă între 07.30-23.00, iar duminică de la 08.00 până la 20.00.
Mai mult, pentru pasionații de mâncare gătită, hipermarketul de pe Bulevardul Theodor Pallady va fi dotat și cu un punct Grill. În același timp, în galeria comercială a magazinului, clienții vor avea acces la o gamă largă de servicii: farmacie, Pet Shop, cofetărie și Food Court tradițional.
Cu ocazia inaugurării, magazinul își așteaptă clienții cu reduceri semnificative de preț la articole speciale din categoria food și non-food.
Din grijă pentru mediu și în linie cu direcțiile de sustenabilitate ale Kaufland, magazinul va pune la dispoziție și un automat de reciclare tip self-service pentru trei tipuri de ambalaje – PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), amplasat la intrarea în magazin, iar clienții care reciclează astfel vor primi o sumă de bani sub formă de cupon de reducere ce poate fi folosit în magazin.
Pentru clienții care preferă condusul ecologic, în parcarea magazinului este amplasată și o stație de încărcare e-charge pentru mașinile electrice, operată prin Renovatio și susținută financiar de Kaufland.
Magazinul are un acoperiș ecologic verde, de peste 1800 mp, format dintr-un mix de plante rezistente la condițiile meteorologice.
Măsurile de protecție au fost sporite
De asemenea, din grijă pentru clienți și angajați, magazinul deschis este complet sigur și respectă toate măsurile sporite de protecție și prevenție aplicate în rețeaua Kaufland:
- Toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați, toaletele și spațiile comune sunt dezinfectate frecvent, de mai multe ori pe zi;
- Magazinul este dotat cu stații cu dezinfectant de mâini gratuit;
- Casele de marcat sunt dotate cu geamuri de protecție din plexiglas;
- Colegii de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au mănuși de unică folosință, măști și, după caz, viziere;
- Pe podeaua din zonele de trafic sunt amplasate benzi care indică distanța de siguranță de minim 2 metri;
- Toți angajații cunosc măsurile de prevenție și au la dispoziție o linie telefonică specială pentru informare corectă și completă;
„Inaugurăm magazinul cu numărul 15 în București și facem încă un pas în extinderea rețelei, dar și în susținerea economiei locale. De luni, 1 iunie, îi așteptăm pe clienți în noul magazin aprovizionat la zi și dotat complet, de la raioane variate, până la automat de reciclare și chiar stație de încărcare electrică”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.
Acesta este al cincilea magazin deschis de Kaufland în anul financiar 2020 (martie 2020 – februarie 2021), compania continuând planurile de expansiune.
Kaufland rămâne cu maximă responsabilitate alături de clienți, angajați și parteneri, și va lua și mai departe toate măsurile necesare pentru a oferi siguranță sporită și disponibilitatea magazinelor pentru aprovizionarea populației, în orice scenariu.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 132 de magazine în România. În 2019, Kaufland România a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive.