”În 2017 vom continua expansiunea cu un ritm mai accelerat decât în anii anteriori, astfel că în acest an vom inaugura cel puțin 6 magazine. Vom menține același ritm și pentru anii următori. De asemenea, până la mijlocul anului, toate magazinele Kaufland vor fi modernizate, în special în zona de produse proaspete”, a declarat pentru Capital Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs și Comunicare Kaufland România.
Acesta a mai spus că 2017 va însemna și continuarea măsurilor de susținere a producătorilor români – și implicit a economiei locale, investind în consolidarea sortimentului de produse românești. De asemenea, compania Kaufland va derula un proiect pentru susținerea agriculturii românești. ”Mai exact, este primul program național care ajută producătorii locali de legume-fructe sa obțină cea mai prestigioasă certificare internațională de calitate și siguranță alimentară, GLOBAL G.A.P. ”, a punctat Valer Hancaș.
Și tot ca anul acesta înseamnă investiții pentru susținerea unui stil de viață sănătos, în acest sens fiind lansate două mărci proprii noi, K-Bio și Take-it Veggie. ”Pentru noi, 2017 vine și cu o măsură de susținere a angajaților Kaufland, astfel că am crescut salariul minim al lucrătorilor comerciali la 2000 lei brut cu bonuri de masă, care, în funcție de vechime, poate ajunge și la 3800 lei brut, cu sporuri și tichete de masă”, a adăugat Valer Hancaș.