Kaufland România lansează prima marcă proprie făcută exclusiv în România

Retailerul Kaufland a lansat prima marcă proprie făcută exclusiv în România, în parteneriat cu producători și furnizori locali: „K-Vreau din România”.

Potrivit datelor companiei, gama oferă o varietate de produse special pentru cei care apreciază gustul autentic românesc, dar și să se bucure de rețete care au trecut testul timpului.

Astfel, K-Vreau din România cuprinde de la alimente de bază, precum făină, mălai, griș, arpacaș, produse de panificație, mezeluri, dulciuri (cornulețe cu diferite umpluturi, rulade, salam de biscuiți etc), lactate (brânzeturi, smântână, lapte, iaurt), sucuri naturale de fructe – și până la preparate cu specific local, precum jumări, carne la garniță și altele. În prezent, sortimentul cuprinde peste 80 de produse și se află în permanentă extindere.

“Încurajăm consumul de produse locale și suntem printre puținii retaileri cu peste 50% produse la raft ce provin din România. De aceea, crearea acestei noi mărci cu specific local vine ca o continuare firească a demersurilor noastre”, declară Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs şi Comunicare, Kaufland România.

Design-ul ambalajului este inspirat din motivele tradiționale românești reinterpretate în notă modernă, în linie cu identitatea vizuală a retailerului.  

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1250 de magazine în 7 țări și o rețea de 116 magazine în România.