Prin deschiderea acestor două magazine și a sediului central, Kaufland, angajator de top la nivel european, a creat deja peste 750 locuri noi de muncă în Republica Moldova și susține dezvoltarea comunității locale.

Noile magazine reprezintă o oportunitate de dezvoltare pentru piața din Republica Moldova, oferind clienților o gamă largă de produse la cel mai bun raport calitate – preț. Kaufland Moldova acordă o atenție sporită prospețimii și de aceea asigură zilnic livrări de produse proaspete precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri etc.

Pe rafturile magazinelor Kaufland, sunt prezente peste 3200 de articole autohtone, sortiment care în procesul de dezvoltare a companiei în Republica Moldova, va fi completat continuu. Din acestea, avem 100% sortiment autohton la următoarele categorii: prăjituri și panificație proaspătă, carne de porc, pui refrigerat, pește proaspăt, mâncare gătită etc.

Ținând cont de obiceiurile de consum la nivel local, Kaufland va oferi clienților posibilitatea de a opta pentru produse gata preparate de la vitrina cu servire asistată.

Magazinele sunt construite în linie cu cele mai moderne standarde de design și beneficiază de o amenajare aparte, astfel încât clientul să aibă parte de o experiență plăcută la cumpărături. Printre raioanele disponibile se numără cele de legume-fructe, vitrină cu servire asistată, brutărie, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

Magazinele sunt prevăzute cu galerii comerciale unde clienții pot găsi farmacie, un tabac shop, schimb valutar, produse de patiserie și cofetărie.

În exteriorul magazinelor, Kaufland pune la dispoziția clienților un punct Grill, cu preparate gustoase, pregătite pe loc, pentru cei care vor să ia masa rapid. Veți putea savura din bucatele calde în intervalul 9:00-21:30.

În premieră pentru Republica Moldova, magazinele vor fi dotate cu aparate de reciclare pentru trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru). Aparatele sunt tip self-service și recompensează clienții care reciclează ambalajele cu un voucher de reducere ce poate fi folosit pentru anumite produse din cadrul promoțiilor din ambele magazine.

De asemenea, fiecare magazin are în dotare stații de încărcare pentru automobilele electrice și rastele pentru biciclete.

Programul de lucru în cadrul magazinelor este de la 7:00- 23:00, de luni până duminică.

Magazinele Kaufland în cifre:

Kaufland Decebal Kaufland Mircea cel Bătrân
* suprafața de vânzare peste 4.600 de metri pătrați

 

* 288 de locuri de parcare:

-10 locuri de parcare pentru persoane cu dizabilități

– 7 locuri de parcare pentru familii.

 

 

*2 căi de acces: una din bulevardul Decebal și una din strada Zelinski.

 

*Cea mai lungă vitrină asistată la nivel de Kaufland Internațional

 

*suprafața de vânzare peste 3000 de metri pătrați

 

*387 de locuri de parcare:

– 133  de locuri de parcare publică

– 11 locuri de parcare pentru persoane cu dizabilități

–  7 locuri de parcare pentru familii

 

*2 căi de acces: de pe Mircea cel Bătrân

Magazinele vor fi încălzite printr-un sistem inteligent eco, de recuperare a căldurii de la vitrinele și camerele de frig ale magazinului, economisind astfel resursele naturale și protejând mediul.

După o perioadă intensă și pregătiri minuțioase, sunt bucuros să anunț deschiderea magazinelor Kaufland în Republica Moldova. Împreună cu oamenii buni care fac parte din marea echipa Kaufland, am deschis o nouă pagină în istoria companiei. Deschiderea magazinelor Kaufland la Chișinău, înseamnă pentru piața locală: calitate, diversitate de produse, noi standarde de lucru, salarii mai bune și beneficii pentru angajați, grijă pentru mediu și responsabilitate socială față de comunitatea în care lucrăm. Aceste două magazine sunt doar un început pentru planurile mari de dezvoltare a companiei în Republica Moldova”, menționează Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldova.

În jurul noilor magazine deschise în Republica Moldova, Kaufland va continua să dezvolte și să promoveze inițiative și proiecte de responsabilitate social-corporativă. Compania va investi în programe educaționale, proiecte culturale, de promovare a unui mod de viață sănătos, precum și de protecție a mediului înconjurător, contribuind astfel la dezvoltarea comunității în care își desfășoară activitatea.