Bursa de studiu Kaufland va reprezenta sprijin financiar pentru excelența academică, acordată studenților români care produc performanță în cadrul celor mai renumite universităţi din spaţiul germanofon.
Au fost centralizate 55 de aplicații, dintre care 30 de candidaturi au îndeplinit criteriile necesare pentru a ajunge în următorul pas în procesul de selecție, acestea fiind: să fi obținut rezultate academice deosebite, să ateste nivelul limbii germane printr-un certificat, să fi avut până în prezent experienţe de voluntariat și să fie admişi la o universitate din spaţiul germanofon.
Alegerea finală a rezultat în urma unui proces complex de analiză şi verificarea obiectivelor urmărite în procesul de selecție care, în final, au condus către alegerea celor şase bursieri Kaufland România. Aceşti tineri vor primi, pe parcursul anului universitar 2016-2017, o bursa care le va permite să se dedice studiului astfel încât să continue să obțină performanță academică.
Cei șase tineri câștigători ai burselor de studiu Kaufland sunt: Luana Drăghiciu, Andreea Costa, Bianca Teodorescu, Iulia Ciobanu, Teodor Diaconu și Irina Susan.
Ei vor fi ambasadorii Kaufland în spațiul germanofon și vor beneficia de un program de dezvoltare, care se va desfăşura în cele trei domenii de activitate: Vânzări, Logistică și departamentele Sediului Central.
”Ne bucurăm că avem ocazia să oferim sprijin tinerilor români, facilitându-le accesul la educație internațională în universități de prestigiu. Susținem performanța și apreciem efortul acestor tineri care caută să atingă excelența în educație, de aceea suntem deciși să îi susținem. Programul s-a dovedit a fi o inițiativă reușită și bine primită de tânăra generație. Am fost încântați să cunoaștem atât de mulți tineri ambițioși, curajoși și dornici să contribuie prin experiențele lor la dezvoltarea societății din România”, a declarat Raluca Alexandru, Coordonator Brand de Angajator, Kaufland România.
Această inițiativă a fost dezvoltată în parteneriat cu Liga Studenților Români în Străinătate (LSRS), pentru a încuraja tinerii români care demonstrează performanță academică și au nevoie de sprijin în aprofundarea studiului la universități de prestigiu din spațiul germanofon.
Testimonialele câștigătorilor burselor de studii Kaufland
”Bursa de Studiu Kaufland pe care urmează să o primesc reprezintă un sprijin financiar foarte important, oferindu-mi șansa de a mă concentra în totalitate pe studiu și de a-l termina într-un timp cât mai scurt. După finalizarea studiului si a masterului intenționez să mă întorc în țară pentru a introduce un nou concept farmaceutic pe piața românească.”, declară Luana Drăghiciu – studentă la Facultatea de Farmacie și cea de Chimie din cadrul Universității Viena.
”Aflându-mă în ultimul an al facultății, bursa acordată de Kaufland Romania mi-a ușurat pe deplin efortul, intenționând să îmi finanțez Repetitorium-ul pe decursul întregului an universitar, cursuri cruciale pentru absolvirea primului examen de stat.”, susține Andreea Costa, studentă a Facultății de Drept din cadrul Universității Europene Viadrina Frankfurt (Oder).
”Pentru mine, bursa Kaufland reprezintă oportunitatea unor experiențe noi ce își vor pune amprenta asupra mea și, implicit, asupra percepției viitorului mediu în care voi lucra. Sunt studentă în anul doi la Medicina în cadrul Universității Ludwig Maximilians din München și sunt de părere că un om informat este un om competent, iar un om competent poate face comparații, astfel încât să aleagă varianta cea mai bună întotdeauna. Comparațiile se pot face doar pe baza experienței, iar experiența se obține ieșind din autohton.”, declară Bianca Teodorescu, studentă a Universității Ludwig Maximilians din München.
”Încă din 2014 studiez Ingineria Electrică și Tehnologia Informației și mă bucur enorm să primesc această bursă de studiu ca o răsplată a realizărilor mele academic deoarece îmi va permite să mă dezvolt în continuare prin posibilitatea de a participa la activități extracurriculare”, susține Teodor Diaconu, student la Universitatea Tehnică din München.
”Mulțumesc pentru șansa acordată, aceea de a mă sprijini financiar pentru a-mi putea trăi în continuare visul pentru care am muncit de-a lungul anilor. În formularul de aplicare, cuvântul ,,performanță” s-a repetat îndeajuns și asta m-a surprins plăcut, regăsind acest concept în toate alegerile din decursul meu academic de până acum. Scopul meu final însă este să întorc un bagaj consistent de cunoștințe la revenirea mea în țară, atașată fiind de familie și de valorile cu care am crescut și îmi place să cred că voi reuși. Întoarcerea acasă nu mai reprezintă un moft, este aproape o datorie”, declară Iulia Ciobanu, studentă în cadrul Universității din Viena.
”Bursa de studiu Kaufland îmi va permite să mă dedic în totalitate studiului, putând astfel să aspir la rezultate cât mai bune în continuare. Pe parcursul celor 4 ani de studiu am avut onoarea de a fi acceptată în organizația WU Top League, ce promovează studenții cu rezultate bune la învățătură. Oportunitatea de a arunca o privire în culisele unui retailer internațional precum Kaufland, prin intermediul unei practici, ar însemna o ocazie unică de a-mi lărgi orizonturile profesionale”susține Irina Susan, studentă în cadrul programului de master Strategie, Inovaţie şi Control Management în cadrul Universității din Viena
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 țări. Mai multe distincții oferite de institute specializate susțin afirmația că suntem un angajator atractiv și admirat pe piața forței de muncă. Kaufland România este anul acesta singura companie din industria de retail căreia îi este recunoscut statutul de Angajator de Top prin certificarea internațională acordată de Top Employers Institute din Olanda, care demonstrează performanța strategiei și intrumentelor de resurse umane utilizate în cadrul companiei. În anul 2015, Kaufland România a fost primul retailer food ce se regăsește printre cei 100 TOP Angajatori din România. Această certificare a fost oferită în urma rezultatului studiului „European Graduate Barometer” și evidențiază percepția pe care candidații o au față de companie.