Restaurantul este situat în cel mai nou mall, Oradea Shopping City, una dintre principalele destinaţii de distracţie şi shopping din Oradea.
Noul restaurant KFC a generat pe piaţa orădeană 26 de noi locuri de muncă şi se preconizează că va avea, în primul an de funcţionare, o cifră de afaceri de 785 000 euro.
KFC Oradea este cel de al treilea restaurant pe care KFC România îl deschide în acest an. În martie, KFC a deschis primul restaurant din Brăila, iar în luna septembrie, în Bucuresti, primul restaurant cu spaţiu dedicat unei cafenele.
Principalul rival al KFC, McDonald’s, deţine o reţea mai mare, de 62 de restaurante în 21 de oraşe ale țării, cu peste 140.000 de clienţi zilnic.
În februarie anul acesta, România a denenit atractivă şi pentru rețeaua americană de fast-food Subway, care a anunțat că dorește să deschidă primele restaurante aici. Fiecare unitate Subway va presupune o investitie de 100.000 de euro, iar primele contracte de de franciză vor fi semnate până la sfârșitul acestui an.