Restaurantul este situat în cel mai nou mall, Oradea Shopping City, una dintre principalele destinaţii de distracţie şi shopping din Oradea.
Noul restaurant KFC a generat pe piaţa orădeană 26 de noi locuri de muncă şi se preconizează că va avea, în primul an de funcţionare, o cifră de afaceri de 785 000 euro.
KFC Oradea este cel de al treilea restaurant pe care KFC România îl deschide în acest an. În martie, KFC a deschis primul restaurant din Brăila, iar în luna septembrie, în Bucuresti, primul restaurant cu spaţiu dedicat unei cafenele.
Principalul rival al KFC, McDonald’s, deţine o reţea mai mare, de 62 de restaurante în 21 de oraşe ale țării, cu peste 140.000 de clienţi zilnic.
În februarie anul acesta, România a denenit atractivă şi pentru rețeaua americană de fast-food Subway, care a anunțat că dorește să deschidă primele restaurante aici. Fiecare unitate Subway va presupune o investitie de 100.000 de euro, iar primele contracte de de franciză vor fi semnate până la sfârșitul acestui an.
KFC România continuă extinderea numărului de restaurante. Cât mai are până să ajungă MCDonald’s?
18 octombrie 2011, 11:31
Ultima modificare în 19 decembrie 2021, 19:13
KFC Oradea este al 42–lea restaurant KFC din ţară şi a fost realizat cu o investiţie de 350 000 euro și are o suprafață de 170 de mp.
Etichete: competitie,
kfc,
mcdonald’s,
oradea,
restaurante
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook