În perioada menționată, clienții pot cumpăra canapele din piele, decorațiuni, covoare, perdele sau dormitoare la jumătate de preț, în timp ce prețul bibliotecilor va fi redus cu 40%. De asemenea, reducerile pot ajunge până la 70% pentru ultima bucată aflată pe stoc.
’’Estimăm că promoțiile desfășurate în această perioadă precum și activitățile distractive desfășurate în magazin pentru a marca venirea primăverii vor aduce cu 20% mai mulți clienți decât în mod normal’’, spune Lars Lund, country manager kika România.
Totodată, fiecare gamă de produse este promovată în anumite zile. Astfel, între 16 şi 18 martie clienții au 15% reducere la camerele de tineret și 20% la toate covoarele. Pe 10 martie prețul paturilor este redus cu 10%, iar pe 11 martie saltelele sunt cu 20% mai ieftine.
De asemenea, pe întreaga perioadă cuprinsă între 5 și 18 martie, mobilierul de grădină din colecţiile anterioare va avea prețurile tăiate la jumătate.
În prezent kika are aproximativ 7.700 de angajaţi în cele peste 68 de magazine din toată lumea. Sortimentul de produse cuprinde peste 50.000 de articole. Primul magazin din România ce ocupă o suprafaţă de aproximativ 27.000 mp a fost deschis în anul 2008 în zona comercială Militari din Bucureşti şi a reprezentat o investiţie de 31 milioane de euro