Tranzacţia, al cărei preţ nu a fost dezvăluit, ar urma să se finalizeze în următoarele două luni. Magazinele achiziţionate au înregistrat vânzări de 131 milioane de euro şi un profit operaţional de 5 milioane de euro în 2012.
Kingfisher a precizat că magazinele achiziţionate vor fi convertite în magazine Brico Depot (formatul din Franţa al Kingfisher) iar pe termen lung are de gând să-şi extindă reţeaua din România până la 50 de magazine.
‘Modelul Brico Depot s-a dovedit unul de succes în Franţa şi Spania iar piaţa de bricolaj are un potenţial solid de creştere’, a declarat directorul Kingfisher, Ian Cheshire.
În urma acestei tranzacţii, numărul total de magazine Kingfisher a ajuns la aproximativ 1.050 de unităţi în nouă ţări din Europa şi Asia.
Grupul francez Bricostore a intrat pe piaţa din România în urmă cu 10 ani şi în prezent are o reţea de 15 magazine, în Bucureşti şi alte 11 oraşe – Arad, Brăila, Braşov, Călăraşi, Constanţa, Drobeta Turnu Severin, Focşani, Piteşti, Ploieşti, Oradea, Suceava.
SURSA: Agerpres
Care sunt companiile de bricolaj cu cele mai mari vânzări din România