„România are o piaţă de bricolaj şi amenajări interioare atractivă, în creștere, și am avut mereu intenţia ca pe termen mediu să ne creştem cota de piaţă. Sub rezerva aprobării Consiliului Concurenţei, achiziția strategică a Praktiker România, împreună cu structura magazinelor Brico Depôt, ne oferă o prezență puternică în toată țara,” a declarat Adela Smeu, CEO-ul Brico Depôt România.
„Suntem mulţumiţi de faptul că am reuşit să creştem afacerea până la acest nivel, Praktiker fiind unul dintre principalii jucători de pe piaţa de bricolaj din România, atingând o cifră de afaceri de aproximativ 140 de milioane euro în 2016, cu o reţea de 27 magazine în 23 de orașe din ţară. Mai mult, suntem mândri că România este o destinație interesantă de investiții pentru un lider al pieţei europene de bricolaj şi amenajări interioare,” a declarat Omer Susli proprietarul Praktiker.
Brico Depôt, cu 15 magazine în România şi aproximativ 900 de angajaţi, este parte a Kingfisher plc, grupul de retail home improvement, cu peste 1.200 de magazine în 10 ţări din Europa. Avem 77 000 de angajaţi și aproape 6 milioane de clienți care cumpără din magazinele noastre și online în fiecare săptămână.
Praktiker România deţine, în prezent, 27 de magazine în 23 de oraşe din ţară. Dintre acestea, în proprietate sunt cele din Piatra Neamţ, Galaţi, Focşani, Ploieşti şi Constanţa. Lanţul de magazine fost cumpărat de Omer Susli în 2014, după ce grupul german Praktiker a intrat în insolvenţă.