Creşterea vânzărilor cu 2,4 miliarde dolari faţă de anul 2009 este datorată în primul rând creşterii preţului mediu de vânzare şi creşterii volumului de produse vândute.
“Compania noastră s-a bucurat de avantajul oferit de îmbunătăţirea economiei la nivel global, dar şi de câteva oportunităţi norocoase, care ne-au permis să ne obţinem cel mai bune vânzări în 2010,” a declarat David Sun, cofondator, Kingston.
În 2010, Kingston a observat o tendinţă de majorare a preţului mediu de vânzare pentru majoritatea gamelor sale de produse, în special în perioada primului trimestru, o tendinţă care a continuat pe tot parcursul anului. Cererea a fost susţinută atât de clienţii corporate, cât şi de utilizatorii obişnuiţi, fapt evidenţiat de creşterea în segmentele OEM şi Flash.
Veniturile Kingston în 2009 s-au situat în jurul valorii de 4,1 miliarde dolari. 2007 a reprezentat al doilea an cu cele mai mari vânzări, veniturile ajungând la valoarea de 4,5 miliarde dolari. Kingston a atins pentru prima oară pragul de un miliard dolari în vânzări globale în anul 1995. În 2004 a depăşit acest prag cu două miliarde dolari, iar în 2005 cu trei miliarde dolari.