Specialiști în studii de piață, la rândul lor reprezentanţi ai acestei generaţii, au stat de vorbă în fiecare zi cu 200 de millennials care au împărtășit stilul lor de viață, modul în care se raportează la diferite industrii, trenduri și chiar modul de implicare în evenimentele sociale care se întâmplă în România.

Prin acest workshop,Kiss FM a deschis dialogul între participanți, iar ideile generate au demonstrat încă o dată complexitatea acestei generații, numită cu această ocazie și ”Generația Căutătorilor”. De ce? Pentru că e una dintre primele generații care a început să punăîntrebări „incomode”, să exploreze și să caute răspunsuri din mai multe surse, online si offline; este generația care exploreazăși caută să aplice și să dezvolte noi trenduri.

Astfel a apărut booklet-ul „Milenialii: Generația Căutătorilor”, care prezintă profilurile acestor căutatori, ele diferențiindu-se, în principal, prin nevoile, valorile și chiar temerile pe care le au acești tineri.

Iată cele mai importante profiluri:

Căutătorul de Stabilitate – 27% – este cel care își dorește „liniștea, deoarece nu mă simt confortabil în zone de conflict. Îmi doresc stabilitate ca să nu am grija zilei de mâine”.

Căutătorul de Conexiuni – 26% – se simte„ataşat de familia şi prietenii mei și cred că oamenii care ne înconjoară ne definesc! Sentimentele de apartenenţă, de iubire, de grijă, mă definesc cel mai bine!”.

Căutătorul de Originalitate – 14%- spune despre el: „Îmi place să mă diferenţiez faţă de restul lumii! Îmi cunosc adevărata valoare, învăţ pentru a mă dezvolta şi pot mereu să demonstrez cât de înzestrat sunt!”.

Căutătorul de Succes– 13% – este mândru,în primul rând, de realizările profesionale: „Am obţinut un job conform aşteptărilor și muncii mele şi mă face să mă simt mândru de mine”.

Deși există tendința de a caracteriza aceastăgenerație„diferită” de generațiile anterioare, aceste 4 profiluri scot la ivealăo tendință des întâlnită la populația țării: toleranța scăzută la risc, căutarea zonei de confort și siguranța zilei de mâine.

 

Astfel Generația Căutătorilor prefera produse și servicii care să îi ajute să aibă grijă de cei dragi (73%), care îi fac să se simtă relaxați și în siguranță (74%) sau care săîi ajute să uite de grijile zilnice și săse bucure de viață (67%) și mai puțin produse care săîi facă diferiți și originali (55%) sau puternici și influenți (52%).

Toate aceste informații relevante despre generaţia millennials din România au fost materia primă a workshop-ului. Pe baza informațiilor, participanții au replicat căutarea reprezentanţilor millennials într-un exercițiu creativ, folosind instrumente de cercetare specifice  DesignThinking.

DesignThinkers Academyeste o organizație globală fondatăîn Olanda care încă de la înființare și-a propus săabordeze provocările de business dintr-o perspectivă centrată pe oameni și pe dezvoltarea capacității de a crea un impact pozitiv. Solutiile DesignThinkers Academy sunt utilizate de companii precum Google, Nike, Coca-Cola, MasterCard, Philips, iar începând din 2018 si în Europa de Est, prin deschiderea unei subsidiare în România.

Mai multe informații despre DesignThinkers Academy Romania sunt disponibileaici: designthinkersacademy.com/bucharest/

De la școala DesignThinkers Academy, Thomas deBresser (Senior Service Designer DesignThinkersGroup Amsterdam) și Lăcrămioara Loghin (co-fondator DesignThinkers Academy Bucharest) au pus la lucru inovația și inspirațiaparticipanţilor, iar Exact şi WaveTree0 au pus la dispoziție specialiștii în studii de piață, la rândul lorreprezentanţiai generaţiei millennials: Denisa Apreutesei (Senior Qualitative Researcher în cadrul Exact Business Solutions) și Adina Manta (Online/ Offline Research Lead în cadrul WaveTree0).

Kiss FM este de 10 ani radioul numarul 1 în România cu o audiență zilnică de 2,5 milioane de ascultători la nivel național, targetul principal fiind ascultătorii din generația millennials. Alături de Kiss FM, din același grup media – AG Radio Holding – mai fac parte Magic FM și Rock FM, precum și televiziunile muzicale Kiss TV, Magic TV, Rock TV și publicația online unsitedemuzica.ro.