KLG Europe lansează cel mai nou serviciu de e-fulfillment din țară

Grupul de logistică olandez KLG Europe a lansat în România cel mai nou serviciu de e-fulfillment, Simplify. Acesta oferă afacerilor online posibilitatea de a-și muta procesele logistice și de transport către un singur furnizor.

Simplify, cel mai nou produs din piața de e-fulfillment din România și singurul cu posibilitatea de transport integrat, a fost lansat de KLG Europe. Prin Simplify, KLG Europe introduce pe piață conceptul unui ecosistem de business centrat pe e-commerce. Astfel, Simplify oferă antreprenorilor o soluție bazată pe integrarea tehnologiei și a fluxurilor operaționale, pentru a simplifica procesele interne ale unui magazine online.

Ultimul studiu eMag Marketplace estima o creștere cu 40% a comenzilor online în prima jumătate a anului 2020, față de aceeași perioadă a anului trecut, cele mai multe comenzi fiind realizate în secțiunile DIY ale site-ului, care aproape s-au dublat. „Modul în care evoluează lucrurile în prezent ne spune că, în continuare, românii vor cumpăra din ce în ce mai mult din online. Astfel, prin utilizarea serviciilor oferite de Simplify, antreprenorii vor putea să se concentreze mai mult pe extinderea sau creșterea profitabilității și vor avea mai mult timp pentru afacerile lor” consideră Cosmin Căpățâneanu, Director Comercial Simplify.

Fiind un produs al KLG Europe, care are o experiență de mai bine de 100 de ani, Simplify oferă afacerilor online posibilitatea de a-și muta procesele logistice și de transport către un singur furnizor. Astfel, fiecare business poate beneficia de: transport, depozitare, ambalare produse, logistica retururilor, dar și flexibilitate prin integrarea și optimizarea serviciilor de curierat deja existente. “În viitorul apropiat avem în plan să adăugăm noi funcționalități în platformă, precum servicii de customer service, online marketing și finanțare. De asemenea, obiectivul nostru este ca în maxim 5 ani să devenim lideri în piața de e-fulfillment din România, iar în 3 ani Simplify să ocupe 25% din cifra de afaceri a serviciului de logistică” completează Cosmin Căpățâneanu.

Noul serviciu Simplify le oferă clienților și informații detaliate despre livrarea last mile către consumatorul final, prin intermediul Innoship – platformă care optimizează interacțiunile dintre retaileri și curieri, eficientizând costurile aferente serviciilor de curierat și crescând performanța de livrare printr-o alocare dinamică a comenzilor către curieri. De asemenea, și asocierea cu easySales vine în ajutorul antreprenorilor, prin parteneriatele cu start-up-urile de tehnologie și prin colaborarea cu majoritatea marketplace-urilor. Astfel, fiecare client poate avea acces direct la informații complete despre livrările efectuate prin serviciile de curierat, dar și la rapoarte în timp real. Mai mult decât atât, clienții magazinelor online au nevoie ca returul comenzilor să fie la fel de ușor precum a fost și comanda inițială, așa că platforma îmbunătățește și managementul comenzilor de retur. 

Simplify implementează un concept inovator ce asigură transparență, optimizare operațională, costuri mai mici și oportunități de dezvoltare pentru magazinele online. În același timp, clienții Simplify vor avea parte și de eficiența rețelei de transport KLG Europe: rutier, național și internațional, aerian, maritim sau feroviar. În funcție de stocurile și volumele zilnice, fiecare business primește propriul spațiu în depozitele ultra-moderne din cadrul Simplify. Atunci când sunt primite comenzi în magazinele online, Simplify preia automat comanda și începe imediat pregătirea acesteia. Astfel, procesul de alegere și ambalare a produselor, dar și etichetarea și pregătirea acestora pentru livrare sunt realizate de către Simplify, care apoi le livrează clientului final.