Compania Eastman Kodak Co, simbol al produselor fotografice, a anuntat ca nu va ami sponsoriza evenimente sportive, dupa Jocurile Olimpice din 2008, de la Beijing.

Compania trece printr-o "revolutie digitala", mai precis transforma toate diviziile de produse fotografice clasice (cu film). Aceasta retragere a Kodak nu este un eveniment ce poate trece neobservat, intrucat Kodak s-a aflat in preajma Jocurile Olimpice inca din 1896, la Atena, cand s-a ocupat cu realziarea de reclame.

 

Kodak  este unul cei 12 sponsori gigant, inclusi in "The Olympic Program”. Unul dintre avantajele acestor sponsorizari este dreptul de a alatura brand-ul companiei care sponsorizeaza siglei JO. Printre ceilalti sponsori de seama se numara Coca-Cola, McDonald’s, General Electric sauVisa.

 

In Beijing, Kodak va furniza un centru digital de developare, pentru fotoreporterii acreditati, un centru medical pentru atletii accidentati si legitimatiile si acreditarile celor care participa la JO.

Sursa: CNN Money