Apetitul pentru dulcirui, și în special pentru biscuiți, pare a fi favorizat de reduceri Compania a vândut 65 de milioane de pachete de biscuiți de la lansarea pe piațăm, în luna aprilie.
„Vânzările Belvita Start în România au depăşit aşteptările noastre, devenind într-un timp scurt unul dintre cei mai vânduţi biscuiţi din ţară”, a spus Gerard Chandran, managing director la Kraft Foods România. În perioada iunie-august, 1 milion de consumatori români au încercat cel puţin o dată Belvita Start, iar o medie de 200.000 de persoane consumă Belvita Start lunar. Biscuiţii sunt vânduți în magazinele autohtone la preţul recomandat de 7,5 lei/300 g şi 1,5 lei/50 g.
Kraft Foods a finalizat anul 2009 cu 260 de angajați, o cifră de afaceri de 138 de milioane de euro și profit de 15,5 milioane euro. La nivel mondial, compania are un venit anual de 48 miliarde de dolari din cele peste 160 de țări în care este prezentă.
Kraft a vândut românilor 65 milioane de pachete de biscuiţi în numai șapte luni
12 noiembrie 2010, 16:47
Ultima modificare în 12 noiembrie 2010, 18:47
Apetitul pentru dulciuri, și în special pentru biscuiți, pare a fi favorizat de reduceri salariale, rata de șomaj ridicată sau de prețurile în creștere. Așa se explică cifrele făcute publice, astăzi, de reprezentanții producătorului Kraft Foods.
Etichete: kraft foods
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook