Kraft a vândut românilor 65 milioane de pachete de biscuiţi în numai șapte luni

Apetitul pentru dulciuri, și în special pentru biscuiți, pare a fi favorizat de reduceri salariale, rata de șomaj ridicată sau de prețurile în creștere. Așa se explică cifrele făcute publice, astăzi, de reprezentanții producătorului Kraft Foods.

Apetitul pentru dulcirui, și în special pentru biscuiți, pare a fi favorizat de reduceri  Compania a vândut 65 de milioane de pachete de biscuiți de la lansarea pe piațăm, în luna aprilie.
„Vânzările Belvita Start în România au depăşit aşteptările noastre, devenind într-un timp scurt unul dintre cei mai vânduţi biscuiţi din ţară”, a spus Gerard Chandran, managing director la Kraft Foods România. În perioada iunie-august, 1 milion de consumatori români au încercat cel puţin o dată Belvita Start, iar o medie de 200.000 de persoane consumă Belvita Start lunar. Biscuiţii sunt vânduți în magazinele autohtone la preţul recomandat de 7,5 lei/300 g şi 1,5 lei/50 g.
Kraft Foods a finalizat anul 2009 cu 260 de angajați, o cifră de afaceri de 138 de milioane de euro și profit de 15,5 milioane euro. La nivel mondial, compania are un venit anual de 48 miliarde de dolari din cele peste 160 de țări în care este prezentă.