Majoritatea companiilor doar visează să ajungă la performanţa de a avea un brand cu o vechime de un secol, în care consumatorii să aibă încredere. Kraft, însă, a luat o decizie îndrăzneaţă după separarea, în acest an, a diviziei de alimente.
Pe 4 august 2011, Kraft Foods şi-a anunţat planurile de a finaliza, până la sfârşitul anului 2012, divizarea în două companii independente: una globală, cu creştere ridicată în domeniul snacks-urilor şi o companie de produse de băcănie cu marjă ridicată în America de Nord.
"Marca Kraft este potrivită pentru afacerea alimentară din America de Nord, dar pentru noua companie globală de snacks-uri am vrut să găsim un nou nume, care să consolideze caracterul global al acestei afaceri şi să servească scopului nostru: de a face o lume mai delicioasă. Mondelez surprinde perfect ideea unei lumi delicioase", a declarat CEO-ul Irene Rosenfeld într-un comunicat.
În toamna anului trecut, compania şi-a îndemnat angajaţii să vină cu propuneri pentru noul nume al companie de snacks-uri. Drept urmare, peste 1.000 de angajaţi au participat la acest proces de creaţie în cadrul căruia au fost propuse peste 1.700 de denumiri. La numele final, "Mondelez International", s-a ajuns plecând de la două sugestii, una venită de la un angajat din America de Nord şi una din Europa.
Pe piaţa din România, Kraft Foods este prezentă începând cu anul 1994. Mărcile sale din România sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo, Tuc, Belvita.