Compania care are în portofoliu branduri precum Milka, Jacobs sau Poiana, prezentă și în țara noastră prin Kraft Foods România, şi-a schimbat numele în Mondelēz International, după ce s-a desprins, la 1 octombrie, de North American Grocery.
Noul nume al companiei este un cuvânt inventat (combinaţie între echivalentul latin al cuvântului "lume" şi o expresie care sugerează termenul "delicios") şi sugerează idea unei “lumi de produse delicioase.”
Prezentă în România din 1994, Mondelēz International, cunoscută anterior sub numele de Kraft Foods, are în portofoliu marcile Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pimâs, Barni, Oreo. Conform studiului de piaţă MEMRB, Kraft Foods deţine poziţia numărul 1 pe piaţa de cafea şi ciocolată în România şi o poziţie importantă pe piaţa de biscuiţi. Dintre toate mărcile de biscuiți, belVita Start au înregistrat cea mai bună evoluție, fiind brandul numărul 1 de biscuiții pentru micul dejun, potrivit companiei. Producătorul lucrează în ţară cu 280 de angajați.
Mondelēz International obține un profit anual de aproximativ 36 de miliarde de dolari și operează în mai mult de 80 de state, cu aproape 100.000 de angajați.