Producătorul japonez de echipamente electronice Sony Corp a anunţat marţi că nu va intra într-un război al preţurilor pe piaţa tabletelor informatice, în condiţiile în care vrea să ajungă din urmă rivalul Samsung Electronics.
În cursul acestei luni, Sony va începe să vândă pe piaţa din SUA cea mai nouă tabletă a sa, Sony Xperia, la un preţ de 399 de dolari pentru versiunea cu o memorie de 16GB, un preţ similar cu cel la care se vinde tableta Samsung cu o rezoluţie similară. Tableta Apple iPad 2 cu o memorie de 16GB produsă de se vinde şi ea pentru 399 de dolari.
"Nu vrem să concurăm pe baza preţului pe segmentul tabletelor", a declarat Kunimasa Suzuki, preşedinte şi CEO al Sony Mobile Communications.
În luna aprilie a acestui an, atunci când Sony a lansat prima sa tabletă, Kunimasa Suzuki a declarat că grupul nipon vrea să devanseze Samsung şi să devină cel mai mare producător de tablete Android în decurs de un an. Cu toate acestea, tabletele Sony nu au captat atenţia consumatorilor iar grupul nipon nu a reuşit încă să intre în topul celor mai mari producători de tablete, segment dominat de Apple cu o cotă de piaţă de aproximativ 70%.
"A fost important pentru noi să ne fixăm ţinta de a deveni numărul unu", a spus Kunimasa Suzuki.
Cea mai nouă tabletă de la Sony intră însă pe o piaţă şi mai aglomerată decât predecesoarele sale. În luna iunie, Microsoft Corp a dezvăluit prima sa tabletă, denumită Surface, dar nu a anunţat încă preţul de comercializare. De asemenea, Sony Xperia va concura şi cu o serie de tablete ieftine precum Kindle Fire comercializată de Amazon , Nexus 7 podusă de Google şi Nook Tablet de la Barnes & Nobles, toate având un preţ de 199 de dolari.
Sursa: Agerpres