Aeroportul ”Traian Vuia” din Timișoara are un nou director. Acesta a fost numit într-o ședință a Consiliului de Administrație al Aeroportului Internaţional ”Traian Vuia” din Timişoara, ședință care a avut loc în cursul zilei de joi.
L-a dat afară imediat! I-a cerut demisia pe loc. Decizia momentului de la Guvern
În ședința de joi a Consiliului de Administrație al Aeroportului Internațional ”Traian Vuia” din Timișoara s-a decis ca noul director executiv să fie Daniel Stamatovici, cel care a ocupat funcţia de director comercial în aceeaşi instituţie.
Decizia vine după ce ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, i-a cerut demisia lui Dorel Grădinaru. Ministrul este nemulţumit de felul în care acesta a condus aeroportul din Timişoara.
De partea cealaltă, Dorel Grădinaru spune că nu are motive să demisioneze.
Cine este Daniel Stamatovici
Potrivit CV-ului său, noul director al Aeroportului Internațional ”Traian Vuia” din Timișoara, Daniel Stamatovici a absolvit Academia Română de Aviaţie din Bucureşti în anul 1995 și Facultatea de Relații Publice și Limbi Străine din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj Napoca în anul 2004.
Anterior, acesta a terminat Liceul de Matematică-FIzică nr, 1 din Timișoara în anul 1988.
Din anul 2012 lucrează la Aeroportul Internaţional ”Traian Vuia” din Timişoara, iar cel mai recent post este cel de director comercial, iar din 2022 va prelua funcția de director.
Sorin Grindeanu: Șapte aeroporturi din România vor primi ajutor de stat ca urmare a crizei pandemiei
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu transmite că șapte aeroporturi din România primesc o „gură de oxigen”, după ce a fost aprobată schema de ajutor de stat ca urmare a crizei generate de pandemia de COVID 19.
Potrivit unui comunicat transmis, miercuri, 22 decembrie 2021 a fost semnat Ordinul Comun al ministrului Transporturilor și Infrastructurii și ministrului Lucrărilor Publice și Administrației, prin care este aprobată schema de ajutor de stat pentru aeroporturile cu un trafic anual cuprins între 200 de mii și 3 milioane de pasageri.
Prin aprobarea acestui Ordin se va asigura astfel acoperirea deficitului de lichidități cu care se confruntă un număr de 7 aeroporturi din România, din cauza crizei generate de pandemia COVID 19.
Valoarea totală a bugetului schemei de ajutor de stat este de până la 51,5 milioane de lei.
„În raport cu solicitarea Asociației Aeroporturilor din România, la propunerea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii și a Ministerului Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației, Guvernul a aprobat, în ședința din data de 04.10.2021, Memorandumul cu tema: Acordarea unor ajutoare de stat operatorilor economici care administrează aeroporturile care în anul 2019 au înregistrat un trafic de pasageri mai mare de 200.000 de pasageri și mai mic de 3 milioane pasageri, pentru depășirea dificultăților financiare cu care se confruntă, cauzate de criza generată de pandemia COVID-19, în baza art. 107 alin.(3) lit. b) din Tratatul privind Funcționarea Uniunii Europene și a Cadrului temporar pentru măsurile de ajutor de stat de sprijinire a economiei în contextul actualei pandemii de COVID-19, promovat de Comisia Europeană, care prevede un buget total de 51.544 mii lei, pentru operatorii economici care administrează aeroporturile mai sus menționate”, se precizează în comunicat.