La Noaptea Agenţiilor, pe 15 mai, începând cu orele 20:00, Energiea îi invită pe pasionaţii de publicitate să lucreze în departamentul de creaţie, dându-şi frâu liber creativităţii, rezolvand brief-uri experimentaliste Grolsch, pe un fundal muzical realizat de creativii: Octav Gheorghe, Şerban Alexandrescu, Iulian Fecioru şi Tuan Nini.
Mai mult, restul departamentelor agenţiei se vor afla la dispoziţia participanţilor pe parcursul înregii nopţi.
Departamentul de HR a pregătit un atelier de tehnici tipografice şi legătorie de carte ca la începutul secolului trecut, unde participanţii vor învăţa să folosească prese vechi, autentice, o maşină de îndoit cotoare Karl Krause datând din 1930, o litopresă Alexanderwerk din 1911, precum şi prese de mână.
Noaptea Agenţiilor este un proiect iniţiat şi organizat de The Institute, care implică agenţiile de comunicare într-o serie de evenimente interactive ce au loc simultan, pe parcursul aceleiaşi nopţi, în sediile agenţiilor, dar şi în spaţii conexe. Evenimentul se află la cea de-a treia ediţie şi va avea loc anul acesta pe 15 mai, în sediul celor 24 de agenţii participante şi la cafeneaua Institute, The Café.
Agenţiile care participă anul acesta la Noaptea Agenţiilor sunt: 2 Parale, 2activePR, Arena Advertising Key, Chelgate Public Affairs & Public Relations, Cohn&Jansen JWT, DC Communication, Digital Star, Energiea/Agenţia de vis, Free Communication, G2 Romania, grupul Lowe, HIPPOS, iLeo, Infinit Solutions, Jazz, Leo Burnett&Target, pastel, Propaganda, Pygmalion – advertising facilitators, Saatchi & Saatchi România, Smart Corporation Group, The Geeks, The Practice şi The Public Advisors.