Creşterea este raportată atât ca număr de mini watercoolere instalate, respectiv clienţi noi care au apelat la acest serviciu, cât şi din punct de vedere al consumului de apă îmbuteliată la cutie de zece litri, care a atins trei milioane de litri.
Cifra de afaceri s-au menţinut la nivelul înregistrat în 2009, respectiv 17 milioane de euro, cu vânzări de aproape 80 milioane litri de apă îmbuteliată.
„Şi în acest an continuăm focusul pe segmentul rezidenţial, pentru care am lansat deja abonamente noi, adaptate fiecărui tip de consumator. De asemenea, o parte relevantă a strategiei noastre este continuarea integrării Purificatorului Waterpia în oferta companiei noastre, din dorinţa de a oferi o soluţie completă de hidratare, adaptată oricărei nevoi. Pentru 2011 estimăm o creştere volumică de până la 5% şi o uşoară majorare a portofoliului de clienţi, atât din rândul companiilor, cât şi a consumatorilor casnici”, a declarat Mihai Matyas, director general La Fântâna România.
Oferta La Fântâna pentru consumul rezidenţial include două produse dedicate: cutia La Fântâna de 10 L şi mini watercoolerul La Fântâna. Cutia foloseşte tehnologia „bag-in-box" şi poate fi utilizată ca atare, cu ajutorul unui suport metalic sau cu mini watercoolerul La Fântâna.
La Fântâna a înregistrat în 2010 o creştere de 30% a numărului de clienţi rezidenţiali
10 februarie 2011, 12:54
Ultima modificare în 10 februarie 2011, 14:54
La Fântâna România, una dintre cele mai mari companii pe segmentul distribuţiei şi îmbutelierii de apă naturală consumată prin intermediul watercoolerelor, a anunţat că, anul trecut, numărul clienților rezidențiali a crescut cu 30% comparativ cu 2009.
Etichete:
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- E.ON a pierdut 400 milioane lei în ultimii doi ani din cauza prețului reglementat al gazelor naturale
- Ziua Îndrăgostiților va aduce vânzări online de flori de 40.000 de euro
- ConocoPhillips a finalizat vânzarea acţiunilor Lukoil
- Contract de 34 milioane lei pentru Hidroconstrucția și Dafora
- Trei milionari din Top 300 împrumută 10 mil. euro de la BERD
- Schimbare de top management la Sony România
- Veniturile Enel au crescut cu 14% în 2010
- Unimpresa devine Confindustria Romania
- UPS și-a majorat profitul cu 48% în T4
- Euromedia-Betacons își restructurează departamentul de vânzări