La Perla, vânzări de 300.000 de euro din lenjerie de lux

Românii pot cumpăra faimoasa lenjerie intimă de lux La Perla şi din Bucureşti. Pentru primul an de prezență pe piața locală a monobrandului La Perla, deschis în regim de franciză, cifra de afaceri preconizată este de 300.000 de euro.

Renumitul brand italian La Perla a intrat în România via Concordia Classic Bucureşti, la sfârșitul lui februarie 2012. Situat pe Calea Victoriei 118, primul magazin monobrand La Perla din țară ocupă o suprafaţă de 68 de metri pătraţi.

”E o investiție de câteva sute de mii de euro, care are potențial să ajungă la vânzări de 300.000 de euro, pentru primul an în piață”, declară Camelia Tomoiagă (foto), manager La Perla România.

Valoarea medie a bonului de cumpărături în magazinul de pe cea mai luxoasă arteră comercială a Bucureştiului este de circa 3.500 de lei.

Povestea La Perla începe în 1954, în Italia, la Bologna, când Ada Masotti și familia ei au deschis un atelier pentru creat corsete. Ada Masotti era denumită „Foarfeca de Aur” pentru abilitatea de a croi și cea mai rafinată lenjerie din oraș. În alegerea numelui brandului pentru propriul atelier, Ada Masotti s-a inspirat din cutia căptușită cu catifea roșie în care își prezenta creațiile ca pe niște adevarate bijuterii. Astfel, a ales numele celei mai feminine și armonioase bijuterii: perla. Câțiva ani mai târziu, micul atelier a devenit o prosperă companie.

Astăzi, La Perla este un lider mondial pe segmentul de lenjerie și articole de plajă, cu peste 220 magazine deschise în lume, dintre care 70 de francize, și venituri de 120 de milioane de euro în 2011.