La Redoute vine în România şi mizează pe vânzări de 2,1 mil euro în 2009

Brandul La Redoute isi face intrarea pe piata din Romania si mizeaza pe vanzari de 2,1 milioane de euro in primul an de activitate, conform declaratiei lui Alexandru Diaconu, directorul general AD First Company, importatorul La Redoute pe piata locala. La Redoute, parte a grupului RedCats, foloseste la nivel global trei canale de distributie: vanzarile prin catalog, vanzarile online dar si in magazine proprii. Pe piata locala La Redoute a intrat prin intermediul magazinului online si mizeaza in

Brandul La Redoute isi face intrarea pe piata din Romania si mizeaza pe vanzari de 2,1 milioane de euro in primul an de activitate, conform declaratiei lui Alexandru Diaconu, directorul general AD First Company, importatorul La Redoute pe piata locala.

La Redoute, parte a grupului RedCats, foloseste la nivel global trei canale de distributie: vanzarile prin catalog, vanzarile online dar si in magazine proprii. Pe piata locala La Redoute a intrat prin intermediul magazinului online si mizeaza in 2009 pe un numar de 15.000 de clienti. Astfel, site-ul laredoute.ro este deja activ, insa in prezent compania lucreaza deja la primul catalog in limba romana care va fi lanst o data cu colectia primavara-vara 2009.

„Avem toate atuurile sa reusim pe piata din Romania, pentru ca suntem un brand puternic in intreaga Europa si avem notorietate pe piata autohtona inca inainte de lansare” a mai declarat Alexandru Diaconu.

Acesta a mai adaugat ca vanzarile prin catalog au in acest moment o pondere de 50% din vanzarile totale La Redoute, insa acesta preconizeaza o scadere in favoarea comertului online.

Directorul AD First Company a precizat ca La Redoute nu intentioneaza sa isi deschida magazin pe piata din Romania. „Este putin probabil sa inauguram un magazin pe piata locala din mai multe considerente. Unul dintre acestea ar fi ca este improbabil sa functioneze in Romania daca in Franta nu a adus rezultate” a declarat Alexandru Diaconu.

La Redoute se adreseaza in primul rand femeilor cu o varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani si care sunt interesate sa fie in pas cu moda. „Clienta La Redoute este o femeie activa, cu venituri peste 300 de euro. Aceasta petrece foarte mult timp la birou sau are o activitate care o solicita foarte mult si nu are timp de shopping, preferand sa isi achizitioneaze produse din catalog sau de pe Internet” a mai adaugat directorul AD First Company.

La Redoute aduce in Romania peste 30 de branduri dintre care unele proprii ca: La Redoute Creation, La Redoute Essentiels, Taillissime dar si branduri recunoscute precum: Converse, Puma, Nike, Adidas, Cacharel, Triumph, Levi’s, Tommy Hilfiger, Good Year, Champion, Umbro, Reebok, Sergio Tacchini, Lotto, Ben Sherman, Geox, Energie.

Brandul La Redoute este deja prezent in 24 de tari din Europa si America si are o cifra de afacere de 4 miliarde de euro anual. RedCats face parte din grupul PPR, alturi de Gucci Group, Puma, Conforama, Fnac si CFAO. PPR are un business anual de 20-22 miliarde de euro.