Înmatriculările de Dacia, marca ieftină a Renault, au crescut în ianuarie cu 18,7 % în Uniunea Europeană şi în Elveţia, Norvegia, Islanda.
Este unul din cele mai spectaculoase progrese de pe piaţă, alături de mărci de lux precum BMW, Mercedes şi Volvo, scrie ziarul La Tribune în ediţia sa online de duminică.
Marca românească a depăşit 20.000 de înmatriculări de maşini particulare în luna ianuarie. Cota sa de piaţă este de aproape 2 %. Dacia nu mai este la mare distanţă de Seat, marca spaniolă a Volkswagen, chiar şi de coreeanul Hyundai.
Franţa a absorbit, de altfel, 38 % din înmatriculările europene ale mărcii. Nu este rău pentru nişte maşini care, iniţial, erau destinate doar părţii estice a Bătrânului Continent.
Creşterea se datorează succesului micuţei Sandero, la preţ mic, extrem de solicitată. Cererea este atât de mare încât termenele de livrare sunt mai îndepărtate. Să nu uităm că fabrica de la Pitesti lucrează la foc continuu, concluzionează ziarul citat.
SURSA: Agerpres