Trei joburi sunt pentru București și unul pentru Cluj-Napoca.

Synevo România angajează în București un gestionar, care trebuie să fie o persoană energică, atentă la detalii, cu experiență în gestionarea unui depozit de materiale, riguroasă în completarea formularelor necesare desfășurării activității și capabilă să evalueze necesarul de materiale și consumabile al departamentelor client. Candidații trebuie să aibă absolvite studiile medii și să aibă bune abilități de comunicare și de utilizare a calculatorului. De asemenea, trebuie să aibă cel puțin trei ani experiență în câmpul muncii.

Potrivit anunțului de recrutare postat pe site-ul eJobs.ro, angajatorul oferă un salariu motivant, bonusuri, beneficii și lucrul într-o echipă tânără, într-o companie internațională.

Află AICI mai multe detalii despre acest job.

 

 

Tot în Capitală, Synevo mai angajează două persoane pentru funcția de recepționer/ă. Candidații interesați de acest job trebuie să fi absolvit studii superioare, să fie entuziaști, motivați și să învețe rapid un soft pentru activitatea de laborator. De asemenea, doritorii de a ocupa această funcție trebuie să aibă plăcerea de a lucra cu oamenii, de a empatiza și de a reacționa rapid la nevoile lor. Experiența de lucru cu copiii constituie un avantaj.

Pot trimite CV-ul atât persoanele cu experiență de lucru, cât și proaspeții absolvenți.

Mai multe detalii AICI.

 

 

În Cluj-Napoca, Synevo dorește să angajeze un reprezentant vânzari servicii medicale. Candidații trebuie să aibă studii superioare absolvite, de dorit în domeniul medical sau în domenii conexe.

De asemenea, doritorii trebuie să aibă cel puțin trei ani experiență de lucru, să aibă experiență în vânzări, permis de conducere categoria B și cunoștințe despre piață.

Află AICI ce responsabilități implică acest job și unde să-ți depui CV-ul.