LaborMed Pharma vizeaza vanzari de 30 milioane euro in 2006

Compania farmaceutica LaborMed Pharma estimeaza, pentru acest an, o crestere cu peste 50% a cifrei de afaceri la 30 de milioane de euro, avand la baza finalizarea proiectelor incepute in 2005, potrivit unui comunicat al companiei. "Anul 2005 a fost un an deosebit de complex pentru LaborMed Pharma, intrucat am continuat sa dezvoltam, in egala masura, cele trei domenii de activitate ale companiei: cercetarea-dezvoltarea de produse generice in forme orale solide, fabricatia, marketingul si d

Compania farmaceutica LaborMed Pharma estimeaza, pentru acest an, o crestere cu peste 50% a cifrei de afaceri la 30 de milioane de euro, avand la baza finalizarea proiectelor incepute in 2005, potrivit unui comunicat al companiei.

„Anul 2005 a fost un an deosebit de complex pentru LaborMed Pharma, intrucat am continuat sa dezvoltam, in egala masura, cele trei domenii de activitate ale companiei: cercetarea-dezvoltarea de produse generice in forme orale solide, fabricatia, marketingul si distributia. In 2006, ne propunem depasirea pragului de 30 de milioane euro in vanzari”, a declarat directorul general al companiei, Xeni-Camelia Dicu.

Potrivit oficialului companiei, proiectele LaborMed Pharma vizeaza punerea in functiune a noii fabrici, cu o capacitate de productie de circa 1,5 miliarde doze anual si in paralel, continuarea modernizarii retelei de distributie si dezvoltarea fortei de promovare si vanzari.

„Toate aceste eforturi vizeaza cresterea competitivitatii si a flexibilitatii companiei LaborMed Pharma in raport cu tendintele pietei farmaceutice romanesti”, a adaugat Xeni-Camelia Dicu.

LaborMed Pharma este una dintre cele mai dinamice companii de pe piata, cu o rata de crestere de aproape trei ori mai mare decat ritmul pietei.

Portofoliul companiei include circa 80 de produse, din diverse arii terapeutice, cel mai important fiind cel al medicamentelor cardiovasculare.

Compania a incheiat anul 2005 cu vanzari de 19,5 milioane euro, in crestere cu peste 75% fata de anul precedent. Acest rezultat plaseaza compania pe locul 5 in topul producatorilor locali de medicamente, respectiv locul doi pe segmentul produselor cardiovasculare.