Compania de publicitate Ad-Air a gasit o noua metoda de a promova produsele companiilor, si anume prezentandu-le pasagerilor liniilor aeriene prin reclame gigant care sunt vizibile in momentul aterizarii, informeaza AFP. Avantajul acestei metode este ca pasagerii nu sunt distrasi de altceva in acel moment. Ad-Air ofera companiilor sansa de a-si expune produsele pe reclame cu o suprafata cat trei terenuri de fotbal in apropiarea pistelor de aterizare a celor mai aglomerate aeroporturi di
Compania de publicitate Ad-Air a gasit o
noua metoda de a promova produsele companiilor, si anume prezentandu-le
pasagerilor liniilor aeriene prin reclame gigant care sunt vizibile in momentul
aterizarii, informeaza AFP. Avantajul acestei metode este ca pasagerii nu sunt
distrasi de altceva in acel moment.
Ad-Air ofera companiilor sansa de a-si
expune produsele pe reclame cu o suprafata cat trei terenuri de fotbal in
apropiarea pistelor de aterizare a celor mai aglomerate aeroporturi din lume,
precum Heathrow, Paris, Geneva, Atlanta, Los Angeles, Tokyo si Abu Dhabi.
Reclamele de 20.000 de metri patrati vor fi
luminate in orasele unde acest lucru este permis de lege. De asemenea, acestea
ar putea fi dezvoltate, astfel incat sa afiseze o imagine in miscare la fiecare
aparitie a unui avion.
Prima mega-reclama va aparea luna viitoare
in Dubai.
Sursa: AFP