LadyFIT, unul dintre jucătorii mari din piaţa locală de aerobic şi fitness, estimează o creștere cu 15% a cifrei de afaceri, anul acesta, comparativ cu anul trecut și ia în calcul o extindere în nordul Capitalei.
"Am ajuns la acel plafon în care avem un fond de cliente stabile care ne frecventează de mulţi ani. În tot acest timp, au crescut cheltuielile şi investiţiile în pregătirea instructorilor", spune Cori Grămescu, director general şi acţionar al companiei. Aceasta a subliniat că numai anul acesta s-au investit 12.000 de euro în educaţia instructorilor de la LadyFIT, care au mers în străinătate pentru a urma cursuri şi a obţine licenţe de training.
"Foarte mult mergem în Germania şi Italia şi, o dată pe an mergem în SUA, pentru a lua licenţele de tae-bo şi piloxing, antrenamente branduite acolo. Mergem pe ideea de licenţe pentru că, într-adevăr, primeşti informaţii foarte actualizate, foarte specifice în materie de antrenament pe care nu le poţi regăsi mergând pe principiul românesc <<Las că merge şi aşa; mă uit la două DVD-uri şi m-am făcut instructor>>. Nu credem în asta”, mai spune Cori Grămescu. Potrivit acesteia, preţul plătit pentru un curs de instruire cu licenţă variază între 350 şi 800 de euro pe an, la care se adaugă costurile transportului, suportate de tot de LadyFIT.
Referindu-se la extinderea în Capitală, Cori Grămescu și-ar dori mult acest lucru într-un viitor apropiat, însă, pentru moment, nu sunt suficienţi instructori pe care să se poată baza, deşi banii necesari există. ”Bugetul pentru extindere porneşte de la 50.000 de euro, dar poate ajunge până la 70.000 – 75.000 de euro. De asemenea, vom continua investițiile în trainingul instructorilor, bugetul alocat fiind tot de 12.000 euro”, punctează Grămescu.
Aplicație specială pentru cliente
În același timp, un buget de 5.000 de euro este destinat modificării site-ului şi dezvoltării aplicaţiei LadyFIT, destinată clientelor sălii, care le oferă acestora nu numai posibilitatea de a vizualiza orarul, ci şi de a interacţiona cu antrenorii LadyFit şi cu celelalte cliente. Acestea îşi pot încărca fotografiile de la sală sau vor putea suna pentru sfaturi personalizate direct din aplicaţie, salvând, astfel, timp. Numai în primele ore de la lansare, această aplicație s-a descărcat de 950 de ori.
"Vom dezvolta în continuare această aplicaţie. Vrem să ne schimbăm site-ul de internet, să-l migrăm spre o platformă multimedia prin care să putem oferi şi mai multe informaţii şi mai multe modalităţi de a cunoaşte lucruri despre sport şi viaţă sănătoasă şi, nu în ultimul rând, dorim să ne extindem mai degrabă către domeniul medical. Vrem să cooptăm o echipă medicală. Avem în plan câteva extinderi în materie de concepte de dietă de ultimă generaţie, mergând de la analiza ADN a individului pentru stabilirea unei diete şi a unui antrenament optim”, adaugă Cori Grămescu. Este vorba despre un serviciu premium, care include consultaţii, urmate de o dietă oferită de echipa de medici nutriţionişti.