Lafarge Ciment România a fost premiată pentru "Cea mai bună contribuţie de Supply Chain Management", "Diferenţierea pieţei & Soluţii -One Lafarge" şi "Cel mai bun transfer extern de experienţă din partea Grupului Lafarge". One Lafarge se referă la parteneriate locale pe piaţa de beton, iar Cel mai bun transfer priveşte transferul de experienţe, proiectul câştigător constând în introducerea metodei Kaizen în scopul eficientizării metodelor de lucru în uzinele de ciment şi de încurajare a implicării continue a angajaţilor.
Competiţia, care are loc anual, recompensează cele mai bune iniţiative din unităţile operaţionale din cadrul activităţii ciment, în domenii cheie de performanţă pentru Grup, şi se bazează pe rezultatele obţinute de fiecare ţară în parte.
"România este recunoscută drept campioană în diferenţierea pieţei şi soluţii pentru clienţi. Proiectul Instrumente pentru îmbunătăţirea managementului lanţului de aprovizionare (Supply Chain Management) şi modernizarea terminalului Glina de ciment vrac a avut scopul de a îmbunătăţi procesele prin implementarea a trei instrumente noi de management cu scopul de a oferi servicii îmbunătăţite de logistică clienţilor Lafarge şi partenerilor de afaceri", arată un comunicat Lafarge România.
Competiţia Lafarge Cement Awards are ca scop transferul de experienţe în cadrul Grupului şi creşterea performanţei prin selectarea celor mai eficiente acţiuni ce pot fi implementate la nivel mondial.
Grupul decernează 46 de premii din 6 categorii – Sănătate şi Securitate în Muncă, Reducerea Costurilor şi Managementul Numerarului, Diferenţierea Pieţei & Soluţii pentru Clienţi, Colaboratori, Dezvoltare Durabilă şi Transfer de Experienţe. Anul acesta au fost înscrise în competiţie 823 de proiecte din întreaga lume, iar rata de participare a fost deosebit de ridicată în categoriile cele mai importante pentru Grup, şi anume Reducerea Costurilor, Sănătate şi Securitate în Muncă, Soluţii pentru Clienţi.
Lafarge activează în România cu toate liniile sale de producţie – ciment, agregate, betoane. Are 40 de site-uri industriale şi numără 1.000 de angajaţi.