Acest anunţ vine la o zi după ce Lagardere a informat că negociază, tot cu Czech Media Invest, vânzarea posturilor sale de radio din Europa de Est (România, Cehia, Polonia şi Slovacia) pentru suma de 73 de milioane de euro.
Grupul francez a precizat miercuri că publicaţiile pe care intenţionează să le vândă către Czech Media Invest sunt: Elle, Version Femina, Art & Décoration, Télé 7 Jours, precum şi suplimentele France Dimanche, Ici Paris şi Public. Valoarea tranzacţiei, care ar urma să se finalizeze în săptămânile următoare, nu a fost comunicată.
După încheierea acestor două vânzări, grupul Lagardere va mai deţine în sectorul media doar postul de radio Europe 1, revista Paris Match şi cotidianul Le Journal du Dimanche.
Grupul Lagardere a intrat în România în anul 1996, prin achiziţionarea Radio Total Timişoara, redenumit ulterior Radio 21 Timişoara. În anul 1998, grupul a relansat reţeaua de Radio 21, iar în 1999 a obţinut licenţa pentru prima reţea naţională de radio comercial, Europa FM, care a început să emită în anul 2000. În anul 2007, Lagardere a achiziţionat reţeaua de radio Deea, o parte din licenţe fiind folosite pentru lansarea, în aprilie 2008, a reţelei Vibe FM. AGERPRES