Un lot de lămâi din Turcia a fost restras de la comercializare din reţeaua Carrefour pentru depăşirea valorilor admise de reziduuri de pesticide. Produsele pot fi readuse de către clienţi în magazine în perioada 24.02.2023-17.03.2023.

”Vă informăm că în urma prelevării unor probe, s-a depistat o depăşire a valorilor admise de reziduuri de pesticide. Ca urmare, s-a dispus retragerea de la comercializare a următorului lot neconform al produsului LĂMÂI – TURCIA, LOT: 75416”, se precizează în anunţ.

Este vorba de Furnizorul ANDROS STIL SRL şi de LOT: 75416. Se dispune retragerea de la comercializare şi readucerea în magazine ale produselor în perioada 24.02.2023-17.03.2023.

Considerând că sănătatea consumatorilor este cea mai importantă, solicităm clienţilor să NU CONSUME ACEST PRODUS, se mai menţionează în comunicat.

România, al doilea cel mai important motor de creștere pentru Carrefour în 2022

Grupul Carrefour a înregistrat în 2022 o creștere a vânzărilor de 8,5% (LFL) și a atins nivelul de 90 miliarde de euro. De asemenea, profitul companiei a crescut cu 14%, până la 1,63 euro per acțiune (EPS).România ocupă a doua poziție ca evoluție a cifrei de afaceri pe plan european, în vreme ce grupul raportează o creștere de 26% a sectorului de e-commerce.

Carrefour subliniază de asemenea prioritatea acordată de către Grup produselor marcă proprie, în condițiile în care acestea reprezintă în prezent mai mult de o treime din vânzări.

De asemenea, Carrefour a lansat inițiative prin care a reușit să-și sprijine clienții în fața creșterilor de prețuri, un exemplu elocvent în acest sens fiind campania Top 100 produse HIT în România.

„Pilonii planului Carrefour 2022 ne-au permis să le oferim soluții clienților pentru a face față presiunii asupra puterii de cumpărare, menținând în același timp cursul în ceea ce privește tranziția alimentară pentru toți și o disciplină financiară strictă. (…) Cu planul Carrefour 2026, ne lansăm într-o nouă etapă, cu ambiții pe mai multe direcții: digital, discount și noi angajamente sociale și de mediu.” a declarat Alexandre Bompard, Chairman și CEO Grup Carrefour.

Planul strategic Carrefour 2026 include inițiative precum: accesibilitatea produselor, creșterea gamei de mărci proprii, un obiectiv de 8 miliarde de euro în vânzări de produse sustenabile certificate și creșterea GMV-ului în comerțul electronic de până la 10 miliarde de euro în 2026.