Cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, Renault a dezvăluit noul model Captur, un bestseller în segmentul SUV-urilor urbane, cu 1,5 milioane de unități vândute în mai bine de 90 de ţări.
După 7 ani în topul vânzărilor, Renault Captur se reinventează și își consolidează poziția internațională. Pe o piață care a devenit extrem de competitivă, noul model rămâne fidel identității care i-a adus succesul, oferind mai multe posibilități de personalizare, o calitate percepută îmbunătățită şi tehnologie de ultimă oră.
„Cu Noul Captur, am păstrat tot ce era mai bun de la generația anterioară, însă am mers mai departe. La interior propunem o revoluție, iar la exterior avem o transformare amplă, modelul asigurând un număr mai mare de posibilități de personalizare. Pentru Renault, calitatea vieții la bord este o prioritate. Mai multă calitate, mai multă tehnologie şi o identitate de SUV reafirmată: Noul Captur păstrează atuurile care i-au adus succesul, reinventându-se în același timp”, spune Laurens van den Acker, Director Design Industrial Groupe Renault
A doua generație a modelului, bazată pe noua platformă modulară a Alianței, se înscrie în viziunea grupului cu privire la mobilitatea de mâine, oferind tot ce este mai bun din punct de vedere tehnologic în termeni de conectivitate, cu EASY CONNECT şi ultimul sistem multimedia Renault EASY LINK, sisteme de asistență, inclusiv Asistentul în trafic și pe autostradă (nivel 2 SAE), electrificare cu motorul hibrid E-TECH plug-in.
„Din 2020, Noul Captur va fi primul model plug-in hibrid din segmentul său. Am dezvoltat un sistem unic de transmisie adaptat pentru hibrid, precum și o tehnologie de gestionare a energiei derivată direct din experiența noastră F1. Renault se angajează să ofere clienților săi tehnologie și inovație la un preț accesibil. Este tradiția noastră, dar și viitorul nostru”, declară Thierry Bolloré, Director General Groupe Renault.