Ziarul se numeste „Realitatea romaneasca” si apartine grupului de firme European Drinks, adica lui Ioan si Viorel Micula. Noul cotidian a avut parte de o lansare speciala: la muzeul Grigore Antipa din Bucuresti si de un logo special: „realitatea romaneasca este o jungla”. La lansare au participat oameni de afaceri, oameni politici, personaje mondene. Ceea ce nu face decat sa dovedeasca inca o data ca logo-ul a fost inspirat.
Lansare inedita pentru „Realitatea romaneasca”
13 decembrie 2001, 12:00
Ultima modificare în 13 decembrie 2001, 14:00
Ziarul se numeste "Realitatea romaneasca" si apartine grupului de firme European Drinks, adica lui Ioan si Viorel Micula. Noul cotidian a avut parte de o lansare speciala: la muzeul Grigore Antipa din Bucuresti si de un logo special: "realitatea romaneasca este o jungla". La lansare au participat oameni de afaceri, oameni politici, personaje mondene. Ceea ce nu face decat sa dovedeasca inca o data ca logo-ul a fost inspirat.
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Automate de produs bani
- Ordonanta de urgenta nr. 147/9 noiembrie 2001
- La fel ca in Danemarca
- Carduri pentru datorii
- Inflatie de francize pe piata romaneasca
- Un juriu pentru Oskar Capital
- Zece puncte tari si trei capcane
- Romanii sunt mari consumatori de divertisment
- Doua milioane USD pe an pentru cosmetice naturale
- Partiile de schi sunt deja aglomerate