Lanţul de restaurante Subway vrea să intre pe piaţa din România

Lanţul american de restaurante de tip fast-food Subway a anunţat că intenţionează să intre pe piaţa din România şi să dezvolte afacerile din Croaţia în 2010, pentru a extinde prezenţa companiei în Europa Centrală şi de Est. În plus, Subway consideră că există oportunităţi pentru deschiderea a cel puţin 16 restaurante în Slovenia, potrivit portalului Planet Retail. Compania a intrat pe piaţa din Slovenia în 2005 printr-un acord de franciză, dar a renunţat în acelaş

Lanţul american de restaurante de tip fast-food Subway a anunţat că intenţionează să intre pe piaţa din România şi să dezvolte afacerile din Croaţia în 2010, pentru a extinde prezenţa companiei în Europa Centrală şi de Est.

În plus, Subway consideră că există oportunităţi pentru deschiderea a cel puţin 16 restaurante în Slovenia, potrivit portalului Planet Retail.

Compania a intrat pe piaţa din Slovenia în 2005 printr-un acord de franciză, dar a renunţat în acelaşi an, din cauza lipsei de succes a afacerilor.

Lanţul de restaurante Subway, fondat în 1965, include include 32.691 de unităţi în 91 de ţări, din care peste 31.000 operate în regim de franciză, potrivit site-ului companiei.

Printre principalii concurenţi ai Subway se numără McDonald’s, Burger King, Taco Bell sau KFC.

În Europa Centrală şi de Est, Subway este prezent în Polonia (34 de restaurante), Ungaria (16), Cehia (11), Turcia (zece), Bulgaria (opt), Slovacia (şase) şi Croaţia (unu).

SURSA: Mediafax