Asta s-a întâmplat și joi seară, când PRO TV a fost lider de audiență în prime-time pe intervalul comercial (18-49 de ani) de 7,7% difuzând celebrul serial Las Fierbinți. În același interval, concurentul său direct, Antena 1, s-a aflat pe locul 3, fiind întrecut de Kanal D, care a înregistrat o audiență de 4,1% difuzând celebrul show Exatlon. Emisiunea „Ultimul trib” i-a adus Antenei doar 3,4 puncte de rating, clasând-o astfel pe locul al treilea.

Dintre televiziunile de știri, lider de audiență a fost Antena 3 cu un rating de 0,8 pe intervalul comercial (18-49 de ani). Locul doi a fost ocupat de către România TV, care a înregistrat o cotă de 0,7%, fiind urmată de Digi24.ro, care a obținut 0,6 puncte de rating. Pe ultimile locuri s-au clasat Realitatea Tv, cu o cotă de 0,2% și B1 cu o audiență de 0,1%.