Filiala locală a producătorului austriac de plăci ceramice Lasselsberger, fosta Cesarom, a rulat în prima parte a anului afaceri de 15,4 mil. euro, în creştere cu 9% faţă de semestrul întâi din 2009, potrivit unui comunicat al companiei. Veniturile încasate în prima jumătate a anului reprezintă 40% din afacerile bugetate pentru 2010. Compania vizează să atingă o cifră de afaceri, pe întregul an, de 38,5 mil. euro. Potrivit estimărilor Lasselsberger, piaţa autohtonă de plăc
Filiala locală a producătorului austriac de plăci ceramice Lasselsberger, fosta Cesarom, a rulat în prima parte a anului afaceri de 15,4 mil. euro, în creştere cu 9% faţă de semestrul întâi din 2009, potrivit unui comunicat al companiei.
Veniturile încasate în prima jumătate a anului reprezintă 40% din afacerile bugetate pentru 2010. Compania vizează să atingă o cifră de afaceri, pe întregul an, de 38,5 mil. euro.
Potrivit estimărilor Lasselsberger, piaţa autohtonă de plăci ceramice a înregistrat în primele şaşe luni ale acestui an o valoare de 41 mil. euro, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2009, când a fost evaluată la 45 milioane de euro.
„Cu toate că în prima jumătate din 2010 piaţa de plăci ceramice s-a diminuat cu 10% faţă de acelaşi interval din 2009, am reuşit să ne atingem obiectivele pentru acestă perioadă datorită creşterii numărului de distribuitori şi a prezenţei produselor proprii în toate magazinele de tip Do-It-Yourself, dar şi datorită îmbunătăţirii preţului“, a declarat Eduard Măcărescu, directorul comercial al companiei.
Lasselsberger România a înregistrat în 2009 afaceri consolidate de 35 mil. euro (150 mil. lei). Eduard Măcărescu este încrezător că obiectivele companiei pentru anului în curs vor fi atinse şi datorită majorării ponderii exporturilor în totalul cifrei de afaceri, comparativ cu 2009, iar creşterea cotei de piaţă la 38% în 2010, faţă de 36% în 2009.