Lasselsberger şi-a bugetat investiţii de 1,5 mil. euro în modernizare şi extindere

Filiala locală a producătorului austriac de plăci ceramice Lasselsberger, fosta Cesarom, vizează pentru acest an investiţii de 1,3 mil. euro în modernizarea fabricii şi extinderea centrului logistic de la Cluj şi alte 200.000 de euro pentru extinderea reţelei cu încă patru unităţi. Fabrica de la Cluj a produs în primele patru luni ale anului cu 48% mai mult, atingând capacitatea maximă de 6,5 mil. mp pe an, potrivit companiei. Producătorul austriac va inaugura săptămâna viito

Filiala locală a producătorului austriac de plăci ceramice Lasselsberger, fosta Cesarom, vizează pentru acest an investiţii de 1,3 mil. euro în modernizarea fabricii şi extinderea centrului logistic de la Cluj şi alte 200.000 de euro pentru extinderea reţelei cu încă patru unităţi.

Fabrica de la Cluj a produs în primele patru luni ale anului cu 48% mai mult, atingând capacitatea maximă de 6,5 mil. mp pe an, potrivit companiei.

Producătorul austriac va inaugura săptămâna viitoare un spaţiu propriu la Piatra Neamţ, urmând ca până la sfârşitul anului să inaugureze alte trei locaţii.

“Investiţia medie este de 50.000 de euro pentru fiecare spaţiu. Urmatoarele magazine vor fi amplasate în Bucureşti, Constanţa şi Braşov, urcând la 7 numărul unităţilor proprii de vânzare”, a declarat Eduard Măcărescu, directorul comercial al companiei.

Afaceri în creştere cu 10%

Lasselsberger România estimează pentru anul în curs un avans cu 10% a cifrei de afaceri la 38,5 milioane de euro. Producătorul local se aşteaptă să ajungă la o cotă de piaţă de 38% pe segmentul de plăci ceramice, în condiţiile în care în 2009 deţinea 36%.

Compania mizează în acest an pe exporturi de 2 milioane de euro, ceea ce reprezintă aproximativ 5% din cifra de afaceri prognozată.