„Suntem la aeroportul din Liege, trebuia să pornim din Charleroi la ora patru ieri seara. Zborul a fost întârnziat mai multe ore. Ultima întârziere a fost la 10.40, apoi am fost transferați pe aeoprotul din Liege, care este Cargo, nu civil. Avionul a sosit la miezul nopții, la 12 jumătate, unu dar după ce a ajuns am fost informați că zborul a fost anulat. Motiva a fost că piloții aveau nevoie de odihnă pentru că au depășit numărul de ore.”, a spus un pasager al cursei.
Pasagerii care s-au dus la hotel au plătit din banii proprii
”Nu am înțeles de ce au fost trimiși. Am fost lăsați apoi aici peste noapte, ni s-au promis un anumit număr de locuri la hotel. Până la urmă 26 de persoane din cele 180 au mers la hotel, dar din câte am înțeles de la doamna consul au fost nevoiți să plătească dânșii din buzunar urmând să fie decontați de companie. Restul de persoane circa 150 au rămas pe aeroport.”
Laura Codruța Kovesi a fost solidară
”Ni s-a promis că vom pleca la ora 11, dar nici una din aceste surse nu este Wizzair. Nu am avut nici un contact cu compania, nici un reprezentant nu a fost alături de noi, nu ni s-a răspuns la telefon, indiferent de unde. Până la urmă singurele surse de informații au fost email-urile automate trise de Wizzair. Doamna Kovesi este alături de noi, a fost foarte solidară”, a spus unul dintre pasagerii cursei WizzAir, potrivit g4media.ro.