Concept de talie internaţională, LMI se fundamentează pe programe de training atât pentru dezvoltarea abilităţilor de leadership, manageriale, executive, de supervizare şi vânzări, cât şi managementul timpului şi pentru stabilirea obiectivelor personale şi organizaţionale.

În prezent, programele de instruire LMI sunt oferite consumatorilor naţionali prin intermediul partenerului masterfrancizat LMI, dar şi prin cei patru parteneri francizaţi care operează în zona Capitalei şi oraşul Ploieşti. Procesul de expansiune teritorială LMI prin identificarea de parteneri francizaţi continuă, echipa LMI având ca obiectiv principal identificarea unui partener francizat în fiecare oraş al ţării cu o populaţie de peste 100.000 de locuitori.

Francizatul va achiziţiona produsele LMI România, pe care le va utiliza în procesul de instruire, dezvoltare sau coaching cu clienţii săi. Din punct de vedere financiar, investiţia totală iniţială pentru operarea programelor LMI în sistem de franciză este de circa 9.000 de euro, din care taxa de franciză reprezintă 7.500 de euro, la care se adaugă alte costuri de start-up relevante reprezentate de amenajarea unui birou de lucru. Contractul de franciză se încheie pe o perioadă de trei ani, iar francizatul va beneficia de instruire periodică şi asistentă permanentă în vederea dezvoltării gamei de produse LMI şi a lărgirii portofoliului de clienţi.

Programele de instruire LMI sunt bazate pe acţiune; pe lângă modulele teoretice, fiecare program conţine un plan de acţiune specific, care ajută atât la transformarea aspectelor teoretice în instrumente practice şi specifice companiilor, cât şi la consolidarea disciplinei profesionale, stabilirea şi atingerea obiectivelor personale şi profesionale. Cursanţii LMI beneficiază de o serie de avantaje, printre care: dezvoltarea abilităţilor de leadership, manageriale, executive, de supervizare şi vânzări şi un bun management al timpului.

Fondată în anul 1966 de Paul Mayer, compania din centrul Texasului a devenit o corporaţie extinsă, în prezent programele sale de training fiind traduse în 23 de limbi şi susţinute în peste 60 de ţări. Programele de training LMI sunt variate pentru a răspunde diferitelor profiluri de organizaţii, toate sesiunile de training contribuind însă la creşterea competitivităţii companiilor din orice domeniu de activitate.